Potisk propisek by mohl být vhodný způsob, jak oslovit zákazníky cestovní kanceláře. Jako modelový příklad bych vám nyní rád nastínil situaci, kdy cestovka pořádá hvězdicové zájezdy po České republice a Slovensku. Představte si, že se majitel cestovní kanceláře rozhodne organizovat putování po krásách naší vlasti a připojí k tomu i Slovenskou republiku. Tato země je nám jazykově nejbližší a navíc do roku 1992 bylo Slovensko součástí ČSFR.

Hvězdicové zájezdy mohou být sestavené v několika variantách, některé mohou směřovat do horských oblastí, jiné se mohou věnovat možnostem přírodního koupání, další se mohou zaměřit na hrady a zámky atd. A pro každý typ zájezdu si pak majitel cestovky nechá natisknout jako propagační předmět propisku, kterou bude rozdávat každému klientovi, co si zájezd objednal. Spolu s propiskou by mohl přijít vhod i papírový záznamník, který by s propisovací tužkou vytvářel účelový předmět, co se může lidem hodit již od prvního dne na cestách.

Propisky v sadách. Každý typ zájezdu by mohl mít reklamní podporu v jiné barvě propisky a s odlišným potiskem, takže tím vznikne barevná sada propisek. Reklamní propisky a spolu s nimi i jiné reklamní předměty by se také mohly objevit na propagačních letácích a na webových stránkách, aby o nich zákazníci měli povědomí. A pro zvýšení atraktivity zájezdů lze jako dárek rozdávat i cennější věci, jako jsou batohy, trička, čepice, mikiny, flash disky, hrnky, sklenice, nafukovací míče, plážové žabky a celou řadu dalších krásných výrobků, které mohou být lidem užitečné nejen na samotném zájezdě.
Potisk reklamních předmětů dnes umožňuje doslova kouzlit s celou řadou drobností i hodnotnějších věcí a máte-li dobrý nápad, lze tímto způsobem oslovit nejednoho zájemce o cestování. Některé výrobky se pak mohou stát i dekorativními předměty v domácnostech či na pracovištích.