Péče o zákazníky by měla být kladena na první místo. Nabídka produktů či služeb je jen jeden ze způsobů. Druhý je, že by si každá firma měla své zákazníky hýčkat. Například můžete zákazníka zahrnout různými pozornostmi nebo dokonce dary. Ukažte na člověka, který by nedostával rád dárky. Takový člověk se snad ještě nenarodil.
Potěšit zákazníka
Dary mohou být samozřejmě různé. Počínaje propiskami či přívěšky na klíče a konče luxusními hodnotnými dary. Například VIP zákazníci dostávají luxusní láhve s alkoholem nebo exkluzivní pera značky Parker. Jedním z oblíbených darů je pak reklamní textil. Trička, mikiny, polokošile, kšiltovky, to vše jsou oblíbené produkty v rámci propagace. Tyto pozornosti je zapotřebí upravit tak, aby byly atraktivní. Ne, aby zákazník něco dostal, ale aby měl z daru také radost.